Bebeğim 1 aylık sadece sabahları emziriyorum çünkü sütüm az
onun dışında mama veriyorum
daha öncesinde emzirenler için olan mamadan veriyordum doymuyor diye mamasını değiştirdim normal mama aldım 90 cc veriyorum 1,5 saatte yine acıkıyor ellerini yiyor ağlıyor kucağıma aldığımda göğsüme saldırıyor
Allah aşkına başına gelen tavsiyede bulunsun
doktor randevumuz Salı günü ve ben o güne kadar napıcamı bilmiyorum