Suzuk Kızlar doğum iznim bitmek üzere ama işyerinde sabit vardiya sistemi uygulanıyor ben 14 gün bebeğime kim bakar akşama kadar anneyi görmeyecek bide gece çok çaresizim eşim işsiz emziren anneler rapor aliyor mu haklarımız yokmu 2 ay çok az bir süre 🥺 bebeğim prematüre
kuzeyto Suzuk bebek bir yasina gelene kadar mesai yasal olarak yaptiramazlar diye biliyorum canim, gece vardiyssi vs de veremezler.Sut iznin var gunde 1,5 saatti galiba, haklarini kullan mutlaka
Atomkarinca Suzuk 6 ay ucretsiz izin hakkiniz var ama herhangi bir ucret alamazsiniz kadin dogumdan heyet raporu alabiliyorsunuz zaten premature doğmuş bebeginiz bi araştırın benimde 15 eylulde bitiyor iznim 2 aylik olucak babanne bakabilecekmi 7.5 saat iste olucam esimin maddi destege ihtiyaxi var bebegim cok huysuz gazli bazen kari koca biz basa cikamiyoruz Allah yardimcimiz olsun
ZeynepGdum Suzuk doğum izniniz bittikten sonra yarı zamanlı calisma süreniz oluyor 2 ay bunu kullanabilirsiniz. Örnek veriyorum benim mesai saatim 8 saat idi 4 saat çalışıyordum günde maaşımın yarısını devlet yarısını isyerim veriyordu. Özel sektörde çalışıyorum ben bu arada
Melo0603 ZeynepGdum mesela böyle bir talepte bulunsam bende is yerim bunu kabul etmek zorunda mi yoksa insiyatif mi . Yari zamanlı çalışma yani. İs yeri ya kabul etmezse
ZeynepGdum Melo0603 benim şirketim kurumsal bir firma olduğu için zaten bu hakkımı kendi veriyordur fakat sizin için iskura baktım böyle bir hakkınız olduğu için vermek durumunda ya tazminatlarinizla birlikte çıkarabilir. Bir de illa benim gibi yarı gün calismiyorsunuz iş yerinizin uygunluğuna göre değişiyor örnek veriyorum 3 gün çalışıp 2 gün izinli de olabilirsiniz orası iş yerinizin çalışma durumuna göre değişiyor. Bence iskuru vs arayıp detaylı öğrenin isterseniz. Yalnız eşim çalışmıyor dediniz devlet bu ücreti toplu olarak 2 ay sonunda ödüyor yani Nisan ayında çalıştığınızda Haziran’da alıyorsunuz
Melo0603 ZeynepGdum postu açan ben değilim benim eşim çalışıyo ben sadece sizin yarim çalışma şekli kisminiza ilgimi çektiği için soru sormak istedim 😊