Merhabalar bugün bebeğimi doktora götürdüm 20 gün önce 4900 dü bugün 4700 olmuş yani kilo alması gerekirken vermiş. Sadece anne sütü alıyor günlük bez sayımız 4-5 oldukça dolu bezler. Sütüm doyurucu değil mi acaba başka sebep olabilir mi
2 ay 20 günlüğüz