Merve-miray Zeynepink Eşiniz mi aldı ☺ sizden kim aldıysa onun adına 1000 tl biz bize yeteriz kampanyasından para yatıyor ☺
Merve-miray Zeynepink Pttye gidip çekmiştim. Pandemiden yatanlara biz bizeden yattığını duyunca🤗 Ablanizada yatmıştır
Merve-miray Prensannesi28 Pandemiden 1000 tl alan biz bize yeteriz kampanyasındanda yararlanabiliyor🙂
Merve-miray Zeynepink Benim pandemi olanı ziraat hesabima yatırmışlardı. Diğerini de gidip pttden almıştım ☺ pazartesi günü pttye gidip çeksin bence☺
Esilyaa Kışın biz de almıştık 1000 tl ödeme ptt ye yatmıştı. Biz bize yeteriz kampanyası yeni mi bidaha başvuru yapsak kabul olur mu acep