DenizAlpinAnnesi Bundan 9 ay önce epiduralle normal dogum yaptim ondan beri kalcama dogru hissizlik uyusukluk var cimdik atiyorum hic his yok ayni durumu yasayan varmi
Miraykiz58 DenizAlpinAnnesi valla ben spinal sezaryen oldum ben de sol dizimi hissetmiyorum. Bazı kişilerde olan bir şeymiş geçen ben de böyle bir başlık açmıştım
ikizerkekannesi DenizAlpinAnnesi bende spinal sezeryan oldum 11 ay 1-2 güne ama arada bir belden aşağısı uyuşuyor sanki bir anda bacaklarım tutmuyor felç gibi oluyor 5-10 sn sonra tekrar normale dönüyor nezamana kadar olucak bu durum bende merak ediyorum
CankizimRavzam DenizAlpinAnnesi spinal anestezi pismanliktir keşke uyutsalardi belim kopuyor resmen bi yürüyüş yapayım dedim eve nasıl geldim bilmiyorum sol bacagimda tutmuyor bazen öyle bir uyuşuyor ki 😓😓 ne olacak bu halimiz bilmiyorum
Bulutbey DenizAlpinAnnesi bende epidural ile normal doğum yaptım. Ama hiç şikayetim yok. Bünye ile alakalı olabilir.
Kaderrrrrr Miraykiz58 ya o bendede var tam sol dizimin kenarı karnimdan hiç bir farkı yok acıyoda bazen