Doğumda çok ıkınma sonucu oğlumun kafası şişti sonradan indi ama doktor kafa yapısı yamuk dedi beyin cerrahıne götürün dedi ve samı ulus çocuk hastanesine götürdük doktor tomografi istedi tomogtafıyı çekecek olan doktor 3 aylık çocuk için çok fazla radyasyon röntgen daha az onu çektirın dedi ve çektirdik. Röntgen de önde ve arkada 4 kıkırdak var mos ve bunlar zamanla kapanırmıs ama benim oglumun arka kıkırdak ları kapanmaya meyıllıymıs bu da beyın gelişiminın durmasj demek oluyormuş o yüzden tomografi şart dedi doktor bende şimdi korkuyorum tomografi çekecek doktor da korkulacak bır sey yok cektırmeyın dior . Aranızda bu durumu yasayan varmı . 😕😐