Eee Yanı ben dedigim gibi 1bucuk 2 saatte bir uyutuyorum sabah 7bucukta uyanıyor 1bucuk saat sonra uyuyor 1 saate yakın uyuyup tekrar uyanıyor ve düzenimiz 17.30 a kadar böyle devam ediyor 17.30 dan sonra 20.30 a kadar uyutmuyorum sonrada gece uykusuna geçiyor kızımın uyku döngüsü böyle vücudu alıştığı için 2 saat uyanık kalınca mızmızlanmaya başlıyor uyumak için ama uyutmaya calistigimdada çok ağlıyor ama sonunda uyuyor çünkü 4.Ay uyku gerilemesi ve büyük atakların yaşandığı ay uyumak istememesi ağlaması çok normal 🌸