Iris Sevgili anneler bebeğimin yüzünde 20 günlük olduğundan beri böyle şeyler var. Çenesinde yoktu orayada 2 gündür geçti. İlk ay kontrolümüzde doktor atopik egzama dedi coresatin pembe verdi kullandım ama geçirmesi üstüne arttı. Uyurken kayboluyorlar sinirlenip ağladığında böyle çok net gözüküyor. Mukuslu kakamız yok alerjiden şüphelenmiyorum o yüzden. Ama artık psikolojim bozuldu. Yaşayanlar var mı? [url=https://hizliresim.com/TNjERi][img]https://i.hizliresim.com/TNjERi.jpg[/img][/url]
iremceren Iris atopik dermatit gibi bizde öyleydik her gün nemlendir özellikle banyo sonrası, bize mustela stelatopia önermişti doktor
Busranisa Iris bizde 22 günlüğüz malesef bizdede var ama isilik diyodum ben kendi kendime inş biran önce geçer
Damlapilatin2020 Iris atopik egzama olduğunu hangi doktor söyledi normal bebek dahiliye mi yoksa cildiye falan mı. Benim oğlum da da aynısı var ama doktor ilk doğduğundan beri bunlar döküntü geçer dedi. Ama sizin dediğiniz gibi gece gidiyor gündüz çıkıyor
Akademisyenanne Iris egzamaya benziyor. Bizde de var. Kizim 8 aylik hala gecmedi. Terlediginde iyice aZiyor.
Iris iremceren 1 buçuk aylığız geçmedi mustelanın atopik kremini de aldım. Ne kadar zamanda geçti sizinki?
iremceren Iris valla cildinin tam düzrlmesi ortalama 3. Ayı buldu bi de benm evim sıcaktı o da etkiledi sıcak olunca sinirlenince artıyodu, bi de ben deterjan falanda değiştirdim her gün de nemlendirdm öyle geçti çok şükür
iremceren Iris omo baby parfümsüz, bir de parfümsüz unibaby ikisinden de memnun kaldım önceden toz kullanıyodum o dönem atopik dermatit olunca mecbur değiştirdim
Akademisyenanne Iris evet bu sekilde komple sirti boynu hatta zaman zaman kulak arkasi. Irsi olabilir dedi doktor. Bende ve annemde de var. Mustela kullaniyoruz. Cok azdiginda kasinti yapiyor. Hipokort suruyoruz.
Iris Akademisyenanne benimde seboreik dermatitim var sizden geçmiş olabilir dedi ama 8 ay çok uzunmuş. Size belli bir aya kadar geçebileceğini söylediler mi?
iremceren fatmarass bende öyle kullanıyodum doktor değştir bakalm vücudundakiler azalcak mı dedi sıvıya geçtim azaldı da :/ tekrar denemeye korkuyorum