Deletedmom7 Aynı durumu yaşayanlarınız varmı sebebi nedir yaparken de kkınıyo yani . Anne sütü ile besleniyor on gün yapmaması normal biliyorum ama yapınca cok fazla yapıyor ve cok sıvı kıvamda
anneyimben_ Deletedmom7 benimkine aynı canım 3 günde 1 yPiyo bez her defasında tasiyo hatta bazen temizledikten sonra tekrar yapiuo cıvık bı sekilde
patitoo anneyimben_ anneyimben_ Aci Deletedmom7 kızlar bebeğim 3,5 aylık iki günde bir kaka yapıyor yapıncada ishal gibi yapıypr ikinci günün sonunda doktor u normal dedi
Mom987 Deletedmom7 Bebeklerin sıvı kaka yapması çok normal bişey bir de anne sütü ile besleniyorsa sıvı olur zaten.