Merhaba hanımlar. 1 Ay 20 günlük bebegim var. Baya zor oldu kavusmamiz o yüzden hep hayalimdi emzirirken kucagimda uyutmak. Ve ilk günden beri de hep emerek uyuyor. Ama artık zorlamaya başladı. Ve biliyorum büyüdükçe daha da zorlaşacak. Annemde sürekli ayakta salla öyle uyut diyor. Sizce hangisi daha az zahmetli. Gündüz uykuları da çok sıkıntılı. Mesela bugün saat 9 dan beri uyanık. Uyumadi bir türlü. Bende ayakta sallamayi denedim son care çok şükür şimdi daldı uykuya. Bana bir akıl verin. Ne yapiyim nasıl uyutuyum. Ayakta mi sallayim yoksa kucakta devam mi ediyim uyku egitimi verene kadar. Yada uyku egitimine mi baslayim. Hoş onuda nasıl yapicam bilmiyorum. Bu arada emzik de almıyor malesef alistiramasim. Ben ne yapayım 😣