Merhaba güzel anneler 🎃
7.aya girdik ve tadımlık falan bitti. Artık nasıl bir yol izlemeliyim? Muhallebi yapıyorum mesela meyve ve irmikten oluşan, sebze çorbası, kahvaltılar.. ama ardından yine formül sütünü içiyor. Bu ne zamana kadar sürecek? Yoğurtlu çorbaları nasıl yapmalıyım? Yaptığınız çorbayı en fazla kaç gün veriyorsunuz? Kahvaltımız; peynir, bisküvi, yumurta, pekmezden oluşuyor, bunu ne zaman değiştirmeliyim ya da çeşitlendirmeliyim? Ya da bir süre daha böyle mi ilerleyecek?
şimdiden önerileriniz için teşekkür ederim 🙏