Selda her bebek farklıdır bırakın uyumak istiyorsa uyusun. Uzmanların önerdiği saat aralıkları genelleme olarak. Fakat beş parmağın beşi bir mi? Her bebek aynı oranda uyumaz, aynı oranda aglamaz veya aynı oranda huysuzluk yapmaz mesela. Kim kalmış 2 saatte bir uyuyan. Boşverin istedikce uyusun demek ki ihtiyacı var vücudunun veya öyle istiyor. Nasılsa bir gun daha az uyuyacak hep boyle kalmayacak ya :)