Ben botoks yaptırıyorum düzenli. Yani hamilelikte ve emzirirken yaptırmadım tabi ama öncesinde ve bebeğim emmeyi bırakınca yaptırdım. Wi-Fi çizgilerim var alnımda sıra sıra 💆🏻♀️ Çok memnunum tazelik geliyor insana.
bir de bi dönem kaşlarım dökülmüştü, arasındaki boşlukları doldurtmuştum ondan da memnun kalmıştım kendi kendine geçti sonra