Asyaipek Kızın kaş yaşındaki canım benim kızım şuan 1 aylık hellobaby nin yeleklerinde 6 ay giyiyor alt üst takımlarda 3-6 aylık giyiyor zıbın atletleri de 3-6 aylık ☺️