Selin39 Zk95 3öğün ek gıda vermelisiniz.. 6. Ve 7.aylarda olduğu gibi anne sütü veya anne sütü almıyorsa formül mama ana öğün, ek gıda ara öğün olmalıdır. 3-3,5 saat arası beslenmelidir bebeğiniz..
Akademisyenanne Zk95 sabah 8’de formul sut. 11’de kahvalti. Sonra emiyor. 2’de corba. Yine emiyor. 4-5 gibi meyve. AKsam yemegimiz ev yogurdu. Uykuya geciste emiyor. Gece surekli emiyor. Takatim kesildigi zamanlarda mama veriyorum.
Zk95 Selin39 evet 1 öğün kahvaltı 1 öğün meyve ve Bi öğün sebze kıyma çorba vb. Diğer zamanlarda da mama veriyorum
Zk95 Akademisyenanne fazla mı veriyorum acaba diye düşünüyordum ben ama herkes aynı veriyo demek ki teşekkür ederim