Gulnar üşüttüğü için ishal gibi kaka yapabılır benım kızımda 20 gun once olmustu sımdı üç önce yine hasta oldu ıkısınde de bana da gectı bizimde ishal vardı sımdı bıraz daha duzeldı ilac ve nebulizatör verdi doktor iyi geldı daha öncesindekınde burnu baya tıkalı idi serum fizyolojıkle hep temızledım rahatlattı bebegımi allah şifa versın evlatlarımıza