Sevzey2902 merhaba kizlar kizim 2800 doğdu bugun tam 6 aylik olduk tartıldik 6900 geldi normalmi sizce bana hemşire alt sınırda dedi moralimi bozdu
Reyhanbal Sevzey2902 sağlığı yerindeyse kilosuna çok takılma canım. Her bebek aynı olmuyo ek gıdayla toparlar inşallah
Sevzey2902 Reyhanbal ek gidayadq vasladim 15 20 gundur pek yedigi söylenemez bi cay kaşığını yedirmek için neler yapıyorum hep oyun oynayım kesfedeyim istiyor