Merhabalar anneler başlıktanda belli olduğu üzere çok zor bir durumdayim disari cikiyorum muhakkak idrar kaciriyorum evde bile tuvalete son dakika da gidiyorum yanmam da var ayni adet agrisi gibi birde agrim var 3 gundur muhtemelen enfeksiyon geciriyorum idrar yollarindan doktorsuz bir yerde bulunuyorum o yuzden gidip tahlil verme durumum yok bana onerebileceginiz bir ilac vs var mi acaba 😟