Turkuaz Aybkarslan benim de ihtiyacim var beklemede kalayim 😊hepimiz guzel genc anneler olarak devam edecegiz hayatimiza hepimiiiizzz😊😊😊😙
Aybkarslan Zynpblg aynen ya sırf o mantıkla başladım ben de yoksa yapmazdım 😂 ama akının azıcıgi bile yetiyor benim yaptığım şekliyle . Çatalla cirpiyorum hafif köpük köpük olunca elimle yüzüme boynuma filan sürüyorum 15dk sonra filan yıkıyorum sabunla okdr
Zynpblg Aybkarslan tşk ederim canım bende başlıyım doğumdan sonra birde gençleşir insan derler nerde bütün kaz ayaklarım fırladı😊
Bilge_ Aybkarslan Yani şöyle söyleyeyim ben yaşlanma karşıtından dolayı yapmıyorum 😊 Yüz için çok etkili olduğunu duymuştum 3 hafta da bir uyguluyorum