newmoom Merhaba anneler bebeğimin gözünde dün saç oldugunu fark ettim çıkmadı hala orada duruyor. Göz kapağının arkadaşında şuan herhalde. Arada görünüyor 😢 kendiliğinden cikarmi… Çok üzülüyorum 😢
Sevgilimmm newmoom kendiliğinden gider o müdahale etmeyin. Benim bebeğim 6 aylık hâlâ arada gözüne saçı kirpiği girer kendiliğinden gider
Goktug1651 newmoom dün benim bebeğimin gözünde de vardı emzirirken farkettim o esnada uyudu uyanınca bakarım dedim sanırım kendi sacıydı 14 günlük benim bebekte.kendiliğinden çıkmış uyandıgında yoktu