Deletedmom322 bizimkide 12 aylık tıpatıp aynı sizinkiyle.. Zamanını bekliyorum canım o kendini nezaman hazır hissederse o tek elinide bırakıcaktır.. Ben her tutmak istediğinde uzanıyorum 1 adım 1 adımdır diyorum düşüp korkmasından iyidir.. Bekleyelim bakalım bizim bücürlerde yürüyecekler bigün elbet 🥰🧿