kesinlikle pompa alınması gereken bir şey. Kızım doğunca işi bırakacağım pompaya çok ihtiyacım olmaz diye Manuel mochi aldım. Mochi bir göğsü emzirirken diğer göğüsten sızan sütü toplamak için ideal fakat göğsü boşaltmaya ne yazık ki iyi değil.Göğüslerimde aşırı bir süt birikmesi oldu yenidoğan kızım da boşaltamadığı için 2 kere mastit oldum. Mochi ile sağım yaparken göğüslerimi sıkmak ve bastırmak zorunda kalıyordum göğüslerim patlayacakmış gibi geliyordu. İster çalışın ister çalışmayın elektrikli pompa biz annelerin rahatı için şart şu an lansinohun tekli elektrikli pompası kullanıyorum. Rahatlığın böylesi o kadar acıyı boşuna çekip kendi bilinçsizliğimden mastit olup pandemi sürecinde hastanelik olmuşum. Lansinohtan memnunum bunu alın demem ama elektirikli pompa her annenin evinde olmalı