Kalp26 Kızlar eşim dün burnu tıkali eve geldi halsizdi bugunde işe gitti ateşi 39a cıkmıs ıgne fln vurulmus ona ramen ateşi düsmemis corono testi yaptirmaya gitti galiba corono bize gecmismidir bebegımde var aynı evde simdi nasıl olcak
Dilekmh Kalp26 aynı evde yaşayıp da geçmeyen insanlar biliyorum tabiki tedbirlerini alarak. Fakat ateşi varsa neden işe gitti ki ya koronaysa (Allah korusun) eşiniz başka birine o başka birimde sizin gibi küçük bebeği varsa evinde ona bulaştırırsa ne olacak keşke izin alsaydı .
fistikcisahap Kalp26 geçmiş olsun inşallah bir şeyi yoktur. Eskte mi ikamet ediyorsunuz nerede çalışıyor? Çalıştığı yere de haber verin maskesiz olduysa diğer arkadaşlarına da geçme ihtimali var
Kalp26 Dilekmh işe gitti ama girmemis canım sabah cıkarken ateşi yoktu evden cıktiginda ateşi cıkmıs sonra hastaneye gitti ztn hala hastanede benımde hafiften bogazım arıyor onla ılgılımı bılmıyorum
TinkyWinky Kalp26 eşim pozitif ,bol sarımsaklı paça ,limon, portakal, pekmez ,kefir ,yoğurt, süt bu şekilde besleniyor .Sık sık tuzlu su ile ağız burun temizliyor .Tek başına evde karantinada yenmeye çalışıyor bu illeti 😔Allah herkese şifa versin 🙏
Kalp26 TinkyWinky benım esimde corono testi oldu ama eve gelecek simdi ateş 39 bebegım var korkuyorum sız evde degılmısınız esınızın belirtiler neydi
TinkyWinky Kalp26 ben doğum için annemin yanına gelmiştim eşim pozitif olunca kalakaldım öylece gidemiyorumda😔 belirti olarak pozitif biriyle temas yoluyla bulaşıyor iki üç gün sonra gece eklem ağrıları şiddetli uyutmayacak derece ,boğazında tıkanıklık bunlar belirti.Her gün azalıyor semptomlar çok şükür 🙏🙏🙏
Mom084 Kalp26 rabbim size bağışlasın inşallah çabuk atlatie burda da bı tanidigimda çıktı eşi pozitif karısı negatif çıktı siz tesbirinizi alın inşallah size ve evladına geçmez