Merhaba arkadaşlar dün arkadaşımla konuştuk o emziriyordu bebeğini ve bana hala emzirebilceğimi söyledi ve benim bebeğim 8 aylık 6aydan sonra mamaya geçtik sütüm uykusuzluktan gelmiyordu ve azalmıştı doymuyordu mama veriyorduk ama hala sütüm geliyor mamaya baslayınca otomatikmen mememi bıraktı sizce tekrardan başlayabilirmiyim sıktığımda sütüm fışkırıyor hala sütüm geliyor ama sütümün tadı tuzlu ilk öncelikle sütü sağdırmamız gerekiyor lakin pompayla boşalmıyor eşimin boşaltmasını istedim allah razı olsun ondan biraz sütümü boşalttı emerek baska yapacak kimse yoktu ve biraz mastit gibiydi simdi biraz daha az tuzlu sizce sağmaya devam etsem sütüm tatlı olurmu yani tekrar bebeğimi emzirme şansım varmı aranızda benim gibi durumda olan varmı sizlere sormak istedim eğer böyle olucaksa o sütüm tatlı gelene kadar sağıp bebeğime tekrardan başlatmak istiyorum