Güzel anneler merhaba hepinize. Öncelikle bebişlerimizi sağlıkla sevgiyle büyütelim inşallah.
Saç diplerimde kabuklanma ve kaşıntı başladı. 2 ay 20 günlük bebeğim ve doğumdan sonra başladı bu illet. Kafamın ortası, ensem ve yanlarımda çok fazla var. Aşırı derecede rahatsız oluyorum. Daha önce bir arkadaşın postunda vıchy dercos şampuan gördüm aldım aslında o iyi geldi ama benim saçlarım gür,kıvırcık ve uzun. O şampuanın ml’si çok az ve fiyatı fazla. Uzun süre kullanamam ve maddi sıkıntı yaratır. Sizlere sorum şu: doğal, kozmetik vs çare bulan ya da tavsiyesi olan var mı?😢