ZeylerinAnnesi şöyle canım evet hem yumurtalığına birde pipisinin kenarlarına kök kısımlarına falan insülin iğnesi tarsında küçük bir iğneyle 4-5 farklı yerine çabuk çabuk iğneşer vurdu başka biraz ağladı tabi korktu ama devam ederken hiç ağlamadı sonra kucağımıza almıştık sakinleşsin diye 15 dakika dışarda bekleyin gezdirin falan dediler uyuşmasını bekledik bu sırada uykusuda vardı onunda etkisiyle biraz mayıştı doktor normal uyuyabilir hani uyursa uyusun uyandırmanıza gerek yok dedi ama yatırınca geri ayıktı uyumadı elini ayağını tuttuk biz tedbir için ama gerekte kalmadı çünkü zaten hiç kıpırdamı normal kesik atarak yaptı canım klemple tutup damarlarını kuruttu lazerle sonra normal dikişle de bitirdi etrafına ilaç sürdü sargı bezi koydu ama öyle anam anam sarmadı sarmaya gerek yok bezi değebilir daha kolay iyileşir dedi bende 3 gün pansumana devam ettim kendimce verdiği kremlerle kantoron yağıda iyi geliyormuş ondan almıştım ıslamk mendil değdirmedim altını temizlerken öyle yani