Tazeanne33 bu neden basmıyor diyenlerin kafasini kırasım geliyor üzgünüm iyi niyette olsa anneyi pabikletiyorlar. Kuzum kizim dogudugunda yürüme hareketi yapıyordu guluyorduk (refleks hemen her bebek yapar dogdugunda) 4.5. Aydan sonra yere bastırmaya çalışıyoruz mynkun degil ya agliyor ya ayaklarini kaldiriyir derken derken simdi 8.5 aylik simdide oturmak istemiyor surekli. BAsmak istiyor. Tabi 1 aydir böyle basmayi ogrebdi her cocuk bir degik ablamın ogluda yerinde durmaz beninki daha yeni basmaya başladı hic yürüme adim atmiyor simdide qma ben normal olduğunun farkındayım . Simdide gören aa adim atması lazım diyor aynen cok biliyorsunuz diyorun. Kendilerinin büyüttüğü 2-3 çocuktan her cocugun ayni gelisim göstermesini bekliyorlar. O yuzden bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum cok takılırsa kafana birde doktoruna sor. Bu arada cok cocuk baktim. Universite de cocuk bakarak harclik cikariyordum 😁