zlhkaya Ben internetten araştırdım hiçbir aşı takviminde 9 ayda aşı gözükmüyor ama sağlık ocağından bizi aşıya çağırdılar. Aslında kızamık aşısının 9 aya alındığını duymuştum ama aşı takbimlerinde görmediğim kafam karıştı. Fikri olan var mı?
Efemm zlhkaya ewet canım erken aylarda kızamık goruldugu için öne cekıldi bizim doktorumuz da 9 ay dedı
GoGirl zlhkaya diger ay yaptiricaz evet doktorumda soyledi saglik ocağında 9. Ayda asiyi yaptırın dye
Deletedmom_26 zlhkaya bende bugün yaptırdım canm ayrıca benim aşı takvimi kitapcigimda 9 ay asısı KKK yazıyo
Deletedmom_26 zlhkaya özel hastanede doğum yapmıştım 2019 yılında hastaneden verdiler ve yazıyo her hastane yaparmi bilemem resim atmayı bilseydim çekip atardım her şehir ve hastane farklı sanırım bı arkadaşın yorumundada 2019 yılında aşı takvimine girdi dedi sebep olarak KKK çoğaldığı icinmis neyse yani bizim kitapcigimizda vardı ve zaten sağlık ocağında yapıldı aşımız
annesininaslani zlhkaya evet yaptırdım canım kampanya aşısı mültecilerden dolayı kızamık çoğalmış ve bebekler için çok tehlikeli olduğu için öne çekildi