Sesy Merhaba bebeğim 5 ay 20 günlük ve geçen hafta aniden ateşlendi. Kendi doktorumuza götürdüm heryerine bakıldı muhtemelen diştendir dedi. Eve geldik 3 gün ateş sürdü ama soğuk soğuk terledi hep. 3.günün sonunda sabah kalktığımda resimdeki gibi kırmızı döküntüler başladı kafasından yüzüne vücuduna doğru yayıldı. Ben 6. Hastalık olabilir mi diye hemen acile götürdüm viral enfeksiyona bağlı oluşmuş dendi. Ayrıca boğazında da hafif kızarıklık varmış küçük olduğu için birşey veremeyiz ama döküntüler için iğne yapalım dediler. İğneyi oldu yüzündeki döküntüler geçti ama bunlar hala geçmedi kafayı yicem yani pazar günü 1 hafta olucak hala geçmedi çocuğun vücudundan. İğneyi boşuna mı vuruldu olmasaydı daha da mı yayılırdı acaba nedir neyin nesidir lütfen bilen varsa yazabilir mi? Korkuyorum yoksa tekrar mı götüreyim hastaneye? Başına gelen var mı lütfen yazar mısınız içim hiç rahat değil…
Selin39 Sesy bu bir 6.hastalık hanfendi.. 3 gün süren nedensiz yüksek ateş, 3 gün sonra ateş kendiliğinden düşüyor ve ellerde ayaklarda döküntüler başlıyor bunun bi ilacı yok, keşke acile değil çocuk hekimine götürseydiniz tekrardan..
Sesy Resim görünüyor mu? [url=https://hizliresim.com/1DA5YB][img]https://i.hizliresim.com/1DA5YB.jpg[/img][/url]
Sesy Selin39 belirtiler çıkınca kendi doktorumuzu aradım söyledim 6.hastalık olabilir mi diye zaten o da olabilir dedi bunun tedavisi yok dedi döküntüler yayılınca korktum acile götürdüm geçen pazar günü ama bir hafta olucak niye geçmedi hala normal mi acaba?
MerveC Sesy geçiyor bir kaç güne diye duydum yaşayanlardan inşallah çabucak iyileşir kuzu ☺️ Geçmiş olsun 🌸
minikpatates Sesy ayni durum kızımda oldu. 1 hafta resmen 38den düşmeyen ates ve soğuk soguk ter atardi yavrum. Sonra vücudu döktü bu sekil dr dusmeyen atese bagli vucudun gösterdiği direnc demişti endiselenme. 3 4 gune gececektir. Kizimin yuzunde falanda vardi. Krem vs biz kullanmadik. Kendiliğinden söndü. Bol duş aldır. Gecmis olsun canim.
Sesy minikpatates aynen öyle hiç terlemediği kadar terledi yavrum ateş desen düşmüyor öyle yani ben dişten sanarken çocuğum havale de geçirebilirdi Allah korudu yaa gerçekten çok üzülüyorum düşündükçe yine farkında olmadan iyi atlatmışız 😪
Sesy fistikcisahap aminn ya daha çok küçükler savunmasızlar 😔 Allah tüm yavruları korusun inşallah 🤲🏻