Papatya0205 yani az olursa tutuyor canım tabiki benim öyle cok akmadıgı için bilemiyorum ama fazla akınca sütyenim ıslanıyor illa ki aslında gümüş kapakların üstüne birde göğüs pedi koyunca akan sütü ceker o ama bilemiyorum tabi maşallah o zaman sizin baya bir akıyor dediğim gibi benim akmıyor gibi bişey nadir öyle fazla akarsa sızıyor tabi ben kapakları yara için bir de sürtünmeyi engellediği için almıştım 3 aydır kullanıyorum memnunum o yönden