RundownMom evet ama bende alıştım şimdi meme verince ne kadar emiyo bilmiyorum ya doymuyor aç bırakıyorum sanıyorum . İlk gün hiç sütüm yokmuş ben farketmedim bebeğim aç kaldı sürekli ağlamıştı . hala o gün için vicdan yapıyorum . Yine aç kalır diye korkuyorum