Meltemgunturkun Oğlum artık alerjik mamadan normal mamaya dönüyor Humana’ya başlarız diye düşünüyorum kullanan var mı memnun olanlar ya da olmayanlar yazabilir mi lütfen
Recbeyer Meltemgunturkun ben kullanmıştım memnundum açıkçası ama bebeğim bıktı galiba onu içmekten similaca geçmek zorunda kaldim