Merhabalar
2 aylık bebeğim var. Hamileliğim de 7 kilo aldım. 68 ile hamile kaldm 75 ile doğuma girdim. Doğum sonrası 68 dim. Emziriyorum gece çok kalkıyor ve geceleri çok açılıyorum petibör burçak biskivi yiyorum. Tabi kilo aldım. Sizde gece yiyor musunuz? Sağlıklı atıştırmalıl öneriniz var mı