Elifreyyan1806 Sevgili anneler sütümün yetip yetmediğini nasıl anlayabilirim? 2saatte bir iki göğsümden 70 80 cc geliyor kızım 2ayını doldurcak 3450 doğmuştu şu anda 4600 kilosu.
Selin39 Elifreyyan1806 eğer ki şu anda bebeğiniz 3 aylıksa kilo alımı çok az.. anne sütüyle beslenen bebeklerde günlük 30 gram kilo alımı bekliyor uzmanlar.. kilo takibi yaptırın isterseniz , tek göğüsten 50/60 cc geliyorsa süt yeterlidir
Arascan Elifreyyan1806 canm kilosu bana da çok az geldi biz 33 günlükken baktırdım kilosuna 5200 dü şimdi 36 günlük işte doğduğunda da 3700 kiloydu. . Ama boyu maşallah çok iyi 2 ayda 10 cm uzamış resmen.. Sütün yetmezse göğüste hep ağlar ayaklarını çekiştirip durur huysuzlanır böyle yapıyor mu hiç. Benim bebeğim sütüm yokken çok çekişip duruyor
Elifreyyan1806 Kilosu bana az gibi geliyorda sizce nasıl? boyu 50cm doğmuştu şu an 60 cm sadece anne sütüyle besleniyor
AybarsMomy Elifreyyan1806 boyuna gidiyor galiba ☺️ benim oğlumda 48 cm doğdu 1.ayında 55cmdi 58 günlük şuan 61 cm. Ama ben anne sütüne ek mama takviyesi yapıyorum günde 2 kez emmiyor sütümü sağıp veriyorum
Cutes Canım çişini yapıyorsa günde en az 6 kez bez değişiyorsan doyuyor demektir. Bu arada boyu çok güzel uzamış maşallah demek ki yaramış sütün
Elifreyyan1806 Cutes çişini yapıyor da sürekli memede duruyor bide kilosu az olunca acaba dedim yetmiyo mu sütüm
Elifreyyan1806 Selin39 yani 3saatte bir sağarsam tek göğüsten 50cc 60cc gelebiliyo emdikten 2saat sonra sağdığımda 40cc geliyor tekinden
Selin39 Elifreyyan1806 bebeğin günlük 19 gram kilo alımı olmuş yani çok az.. kilo takibi yaptır canım doktor mama takviyesi önerebilir .. 30 gram alım olması gerek
Selin39 Elifreyyan1806 bol su canım, alkolsüz malt içeceği kullanabilirsin.. humana stell tea çay (süt arttırıcı) , ve sık sık dinleneceksin canım
Elifreyyan1806 Selin39 humana kullanıyorum canım sütüm onunla artmıştı zaten ilk ay baya sıkıntı çektim çok azdı sütüm
Elifreyyan1806 Selin39 hemşire tanıdığımız gayet iyi boya gitmiş seninki demişti yinede kilosu bana az geliyo işte
Elifreyyan1806 Arascan memede uyuyor kızım ona alıştı malesef.hiç ağlamıyo ağzında meme olduktan sonra çok mutlu memede sakin.huysuzlanmıyoda.acaba kilosundan çok boyuna mı gelişiyo yani bu normal mi bilmiyorum
Elifreyyan1806 AybarsMomy sağımda be kadar sütünüz geliyor acaba günleri çok yakın birbirine bebişlerin😊
Cutes Elifreyyan1806 sen moralini bozma canım kilo konusunu biz değil doktor söyler normal mi değil mi diye her bebek bir değil önemli olan sağlıklı olması
AybarsMomy Elifreyyan1806 kaç saat arayla sağdığıma bağlı 3 saatte bir 90cc falan iki göğsümden zorla çıkıyor. Daha önce 120 falan çıkıyordu .Çok sütüm olmadığı için mecbur mama veriyorum . Herşey de denedim süt artsın diye 🙄