SahinE 5 günlük bebeğim var kulaktan ateşini ölçtüm 36.9 c çıktı normal mi acaba. Bana yüksek geldi doktora mı götürsem internette 37.2 ateşli kabul edilir diyor anlamadım
Kmanne SahinE normal ateş değeri bu. Korkmanıza gerek yok. Başlarda insan çok panikliyor her ateş değerine ama bu değerler normal.
tecrubesizanne SahinE 38e kadar ateş sayılmıyor bile havalar da sıcak üstüne daha ince şeyler giydirince rahatlar
Miniminianne SahinE kulaktan 38.2 koltuk altından da 37.2 ateş kabul ediliyormuş. Bir de ben de kulaktan ölçer almıştım doktorumuz altı aydan önce çok tavsiye etmediğini söyledi şimdi normal bir koltukaltından ölçen aldım
SahinE [bilinmeyen] ya emzirirken kafası çık sıcak geldi o şekilde ölçtüm doktor da 38 den sonrası felan sıkıntı dedi
Miniminianne teachersrn altıncı aydan önce bebeklerin kulak kanalları dar oluyormuş bu yüzden derece kulak zarına tam yaklaşamadığı için yanlış ölçebiliyormuş. Bu yüzden ben artık hem kulaktan hem de koltuk altından ölçüm yapıyorum garanti olsun diye