Merhaba anneler, kafam cok karısık
rotarix aşısı olduk bugün kızım 2 aylık 11 günlük. 2 ay sonra ikinci doz olcaz onda okeyim. Sorum şu, nimenrix ve bexero aşıların bir süresi varmı? Doktorum her ikisinede 2 aylık yazmış ama mesela ablam ilk aşıları 7. Ayında yaptırmış yani bi süresi yok sanırım. Siz nasıl yaptırdınınız?