Sevgili anneler ben doğum yapalı 40gün oldu ve tıbbi sebeblerden dolayı bebeğimi emziremiyorum ve yoğun bakımda yattım kanamam ilaç aldığımdan dolayı çok gelmedi hastaneden çıkınca varla yok arası birseydi sonradan 3 gün gelmedi bnde abdest aldım son 2 gündür kanamam var acaba bu normal mıdır