Hirarzu bu kadar hafif döküntüleri pek çok doktor önemsemiyor. Fazla miktarda kan, şiddetli döküntü ve solunum yolu tepkisi olmadığı sürece devam ettiriyorlar. Çünkü alışma evresi ve yemezse hiç alışamayabilir. Ama galiba siz fırınlanmış ürünler ile başlamamışsınız. Acaba bebeğinize fırınlanmış olarak mı verseniz vücudu alışana kadar. Ben kızımda açarken kekle başladım. Evde yaptığım keki biraz ıslatarak yedirdim ve bunu uzun süre az miktarda yaptım. Kek denemesi bile 10 gün sürdü ve hep bir çay kaşığı olarak verdim 3 gün boyunca. Sonraki üç gün 2 çay kaşığı yaptım. Ve alerjisi olan her ürün için aynısını yaptım. Yoğurdu ikinci aşama olarak çorba yapıp verdim. Direkt vermeye en son başladım. Alışma evresinde olduğu için böyle tepki verdiğini düşünmek istiyorum. Siz yoğurtlu kek ile bir deneme yapın bakalım tepkisi ne olacak. Bu arada ben yoğurdu normal verene kadar uzun süre pankeke katarak pişirirerek vermeye devam ettim. İlk zamanlar ufak tefek egzama çıkardı hatta dana etini açarken 5. Gün minik bir kan bile geldi bir süre uykusu bozuldu, gün içinde huzursuzluğu arttı ama alıştıkça vücudu normale döndü. Kızımın bu tepkilerini çok normal karşılamıştım çünkü ilk defa diyeti açtığım hafta mide ağrısından karın ağrısından baş dönmesinden mahvolmuştum.