Deletedmom413 gamzela Sarki soyleyerek diger eline cingirak vererek :) Öcük olmus tirnaklar 1 tirnak 2 tirnak az kaldi 5 kaldi diye sebeklik yapiyorum :) ayyyy öcüge baaaak diyorum 🤣
Seherronya gamzela 11 buçuk aylık kızımın tırnaklarını asla kesemiyorum uykudayken bile uyanıyo ancak kandırarak yalap şalap alıyorum üstten 😂😂
Kayraninanesi gamzela benimki de 3 buçuk aylık önceden uykuda keserdim şimdi derin uyumuyor bende tvnin karşısına götürüyorum reklamlar dikkatini çekiyor izletiyorum şarkı söylüyorum öyle kesiyorum bayağı zaman alıyor ama olsun 😀
Duygusm gamzela Nispeten sakin olduğu anda sesli bir oyuncakla veya baba dikkatini dağıtırken 😄 uykusu zaten kötü, riske atmıyorum uyurken.
Eminos gamzela 17 aylik onceden ben emzirirken esim kesiyordu bi ara cizgi film actim onla kestim simdi uykudayken kesiyorum
Minnakkk gamzela 21 aylık başından beri uyurken kesiyorum 😀 ama sanmayın öyle uyuyor kesiyorum ayağıma alıyorum bir tırnak kesiyorum beş dk sallıyorum diğerini kesiyorum bidaha sallıyorum sonra tırnaklar bitiyor uyanıyor 😀😀😀
sayrannannesi gamzela grce uykusu derin canim genelde o zaman kesiyorum bazende uyanıkken dikkati başka yere yogunlastiginda kesiyorum tabi bu yöntem de kesmek uzun zaman aldiriyo
NisaMomyy gamzela off sorma kesemiyorum geçen gün eşim tuttu keseyim dedim kendine zarar vermesin diye cocugumun elini kestım yanlışlıkla oturdum ağladım başlarım tırnagına tırnakla gezzsin diye🤦♀️🙄törpülüyorum arada elektirikli törpüyle