Boylu0104 kızım 4 aylık ve premature doğdu ilk günden beri sma kullanıyoruz içerik olarak anne sütüne yakınlığından dolayı, hiç sıkıntı yaşamadık, ama sma kullananlardan duyuyorum kabızlık ve gaz yaptığını bazı bebeklere yaramıyor galiba 😳 size söyleyeceğim şu aptamilin içinde maltodekstrin var yani glikoz şekeri, ben şahsen şeker içerikli bir mamayı bu kadar küçük bir bebeğe vermeyi doğru bulmuyorum, tamamen kendi fikrim tabi bu ☺️ Eğer gaz ve kabızlığından korkuyorsanız sma optipro diye bir mama çıktı probiyotik var içinde, ( diğer sma da yoktu probiyotik gaz sıkıntısı ondandır büyük ihtimalle ) onu deneyebilirsiniz yada hipp combiotik de iyi gelecektir ☺️