1prens1prensesannesii Kızlar bizim ebemiz izne ayrılmış arayan söyleyen de olmadı. Aşı ne zaman yapılıyor. Şuan 3 ay 17 günlüğüz
1prens1prensesannesii Mervemerveesk evet şimdi görüştüm de 4 aylık olunca arayacağız dediler.. Teşekkür ederim