Minnakkk Hayzem henüz bıraktırmadım ama 21 aylık artık yavaş yavaş bırakıcam eski yöntemleri ben uygun bulmuyorum en uygunu kademe kademe bırakmak çok araştırdım bebeğin psikolojisini bile etkileyen süreç çünkü meme sadece onun için beslendiği bişey değil güvendiği sığınağı o yüzden bu bir süreç olmalı önce gündüzleri sayıyı yavaş yavaş düşürerek sonra da geceleri yani ben böyle bıraktırmayı düşünüyorum uzmanlara kalsa 20 diş tamamlanınca zaten kendisi bırakıyor diyor ama çok bunaltıyor su aralar beni sürekli tepemde bi de işe başlarsam diye bıraktırmayı planlıyorum dört dişi kaldı sadece
araskuzumm0918 Hayzem 20 aylıkken emme süresini uzattım yani azalttım,sonra sabah emmesini kestim anlattım istediği zamanlarda(emin olun anlıyor,konusun)sonra geceyi bıraktırdım ✌🏻23 aylıken komple kestim çokda düşkün bir bebekti,asla tiksindirmekten yana olmadım
findikburun Hayzem göğsüme hiç birşey sürmeden biraktirdim . Vermedim sadece gostermedim gogsumu aklına gelmesin diye. Ağladığı zamanlarda oyaladım oyun oynadım müzik açtım dışarı çıkardım 3 gün sonra alışmaya başladı şimdi hiç istemiyor 1 ay oldu. Geceleri de aynı şekilde oyaladım .