Çok geçmiş olsun. Stres, gerilim, ruh hali
değişikliği illa ki vücudun her yerine etki ettiği gibi sütü de etkiliyordur ama temelde süt üretimi bebeğin emmesiyle orantılı olduğu için sık sık emzirmeye çalışın. Bence içinizi ferah tutmalısınız. Sütüm azaldı diye düşündükçe daha çok strese girersiniz. bebeğiniz emdikçe sütünüzün artacaktır inşallah