Merhaba Arkadaşlar,
3.5 aylık bir kızım var.Ek gıdaya başlama dönemimiz kasım ortalarına geliyor.Bende şimdiden bir şeyler yapıp buzlupa atmak istiyorum.Kayısı,şeftali armut gibi meysim meyve sebzeleri.
Siz böyle hazırlıklar yaptınız mı? Besin değerini kaybetmeden nasıl saklayabilirim?Meyve püresi yapıp buzluğa atabilir miyim?Tarifleriniz var mı acaba?