Hanımlar merhaba, 1 ay önce doğum yaptım ve ilk 10 günden sonra bebeğim gündüzleri hiç uyumamaya başladı geceleri de öyle gerçi ama gündüze göre daha iyi, ve sadece kucağımda hafif sallayınca uyuyor yere bıraktığım gibi de uyanıyor, herkes kucağa alıştı artık başka türlü uyumaz diye diye canımı sıkıyor, dedikleri gibi mi sizce? Bu aylık bir bebek alışmış mıdır kucağa? Sabah ninni açtım yerinde yatar belki diye denedim 1 saat uyu uyan yaptı sonra yine durmadı, var mı önerileriniz konuyla ilgili?