Tugce_hckrkmz37 Kızlar önerebilceginiz süt arttırıcı çay var mı birde bestlak damlayı cok duydum . Humananın cayınıda öneriyorlar sütüm azaldı 3-4 gündür ne yapmam gerek daha 1 ay 3 günlügüz
Baloglum123 Tugce_hckrkmz37 Ben instagramdan emzirme danışmanı dilruba hanım var onun kendi çayı var çok duydum hatta burda biri yazmıştı ondan sonra almaya karar verdim ve kadının sayfasina baktim çok güzel yorumlar gelmisti hep memnun kalınmış bugün sipariş verdim canım memnun kalırsam burayada yazıcam belki baska bi anneyede faydası olur.
Baloglum123 Tugce_hckrkmz37 Bestlak kullandım 2 hafta cok faydasını gördüm ama daha sonra pek etki etmedi
Burcem Tugce_hckrkmz37 humana kullandım ben çok memnun kaldım ara ara çok yorgun olduğumda bazen süt verimi düştüğünde kullanırım
Deletedmom11 Sidal denemeden yorum yapmayın lütfen. O çaylar sayesinde sütüne kavuşanlar var bende dahil. Veyahut denemedinizsede işe yaramıyor bence diyip fikir belirtmemeniz en mantıklısı
Deletedmom11 Tugce_hckrkmz37 humanayı bizzat denedim ve çok memnun kaldım canım bestlağıda bu forumda bir arkadaş denemiş memnun kalmıştı humanayı kullamaya başladığımın ertesi günğ sütüm çoğalmıştı
Deletedmom5284 Tugce_hckrkmz37 incir kayısı kaynatıp içebilirsin çok süt yapıyor bestlak bende kullanıyorum, humananın kimyonlu rezene+iyi geceler çayını da tüketiyorum ayrıca aktardan kimyon anason rezene tohumu aldı eşim onları da demliyorum
Tugce_hckrkmz37 Deletedmom5284 kayısı üzüm kaynatıyorm içiyorum rezenede içiyorum ama pek fayda etmedi 😔