Havvaylmz Kizlar 8 bucuk aylik bebegim var 2 gecedir uyutuyorum hemen kalkip agliyor dis cikarmadi eliyle agziyla oynuyor surekli dislerinden yaptigi belli dentinox jel kullaniyourum calpol veriyorum ama yine ayni napmaliyim bana akil verin lutfenn
Mom3 Havvaylmz diş döneminde bizde o şekildeydiz 2 hafta oldu şimdi 5. Diş çıkıyor aynı jeli kullanıyoruz oda yarım saat etkili ama bu kehribar kolyeden alıcam bakalım 🤔 nasıl olucak
Bulutbey Havvaylmz diş kaşıyıcıları buzluğa atıp sonra veriyorum. Soğuk olmadı bir nebze rahatlatıyor. Birde zeytinyağı ve karanfil karıştırmıştım ondan da sürüyorum. Gece için yağı deneyebilirsiniz.
Derin26 Havvaylmz canım ben soğan varya rendeleyim buzlukta sogutup damaklarına sürmüştüm öyle rahatlamıştık deneyebilirsiniz
Nursan Havvaylmz benim bebeğimde 6 ay 19 günlük ve dün gece perişan oldum ya tam uzanıyorum ağlıyor tam dalacam uyanıyor sabaha kadar uyumamış ve uyutmamış. Altına baktım temiz ama gözleri kapalı ağlıyor ayaklarını yere vuruyor. Gaz damlasını falan düzenli kullanırım e açta değil biliyorum. Az kalsın çıldıracaktım sabah banyo yaptırdım yedirdim damlalarını verdim uyumuyor öyle bağırıyor kendi kendine 🤦🏻♀️Ben bile banyo yaptığımda uyku basıyor gözlerimi zor açıyorum😫
Sinem1419 Havvaylmz bizdenaynı durumdayız çaldık verdim pek rahatlatmıyor galıba doktor bize Dolven yazdı onu verince hem uyuyor hemde ağrısı biraz olsun geçiyor jeli bizde kullanıyoruz soğuk şeyler bi nebze olsun rahatlatıyor ama bu seferde üşütür diye korkuyorum ayyy hepimiz biran önce incileri görürüz de bebeklerimizde bizde rahatlarız umarım 🙏