figenarvas Güzel anneler bebegim 4 ay 7 günlük sütüm cok iyiydi masallah ama iki gündür aniden bi azalma hatta kesilme yaşıyorum.beslenmem de cok iyi bu durumu yaşayan var mı ? Umarım geçici bir durumdur
venustomris figenarvas bestlak ve solgar brewers yeast kesinlikle öneririm benim bebeğim de bir ay doğru düzgün kilo alamadı sütüm var sanıyordum bunları içmeye başladım bebeğim de kilo aldı farkediyorum çoğaldığını bunun yanı sıra hurma incir dut kurusu yiyorum rezene içiyorum şifa olsun
Bulutbey figenarvas bir kere bende yaşadım kendiliğinden geri geldi. Oğlum 6 aylık falandı. Arada olur öyle dedi büyükler. Senin durumunda geçici olabilir canım. Stres yapmamaya çalış. En önemlisi o
Elmasekerim15 figenarvas canım ben dün irmik helvası yedm iki kase dolu dolu canım çekti die yaptım iki gögsümde oladar şiştiki bayadır bukadar şişmiyodu bilmeden yedm ama irmik süt yapıyomş gerçekten dene istersen 😌
Perissmom figenarvas bazen oluyor öyle, emzirmekten vazgeçmeyin sakın bol su içip dinlenmeye çalışın. Zaman zaman benim de çok azalır her seferinde panik yapıyorum ama sonra düzeliyor🤷🏻♀️
figenarvas venustomris allah razi olsun neler neler yiyip iciyorum kilosu da iyi aslinda ama iki gündür azaldı baya
SertapHilal Beslenmeniz iyiyse sütünüz stres sıkıntıdan da azalmış olabilir uykusuz kalmış olabilirsiniz kendinize biraz zaman ayırın uyuyun dinlenin müzik dinleyin siz iyi hissederseniz o kadar güzel olur
figenarvas Perissmom evet cok sıvı komposto neler neler kefir daha aklima gelmeyen neler yapiyorum,ısırgan otu okudum bi yerde onun çayını deneyeyim bakayım
figenarvas Acaba 4. Ay aşısı etkilemis olabilir mi emmedi cok bi de demir ilacı verildi bebegim uyumuyo da iki gündür asi sonrasi bunlari yasayan var mı kusmayan bebek kusmaya basladi demir ilacından sonra
Rabik42 figenarvas bizde 4. Ay aşısı olduk sanki benimd e sütüm azaldı bir de kan ilacınj kullanmadım ben hiç iyi yorumlar gormedm kabızlık yapıyormuş vegafron
figenarvas Rabik42 evet hemsirem de öyle dedi o cocuguna ocean demir ilacni kullaniyormus ama karsilamiyo devlet ben de d3 ü ocean kullaniyorum
Zehra1994 figenarvas canım regl oldun mu. Ben 3 ayken relg başladı ve adetten 3 4 gün önce gögsümde süt azalıyor gibi oluyor. Adet olunca normale dönüyor. Süt her şekilde yetiyor bebek çekiyor ama gögüs yumuşak oluyor.
figenarvas Zehra1994 evet oldum daha 40 ımda bile oldum masallah bi defa 4 ayda 4 defa 😅yok yetmiyo belli on kere cekiyo anca yutkunuyordu ama iyiye gidiyo gibi aksamdan beri
BusbusveHashas figenarvas ben de yaşadım aynısını süreklisu içiyorum promalt aldım galactago sipariş ettim inşallah toplanıe 😞