Daha pazartesi bu konu için dermatolojiye gittim. Günde 100 tel kadar dökülmenin normal olduğu hamilelikte saç dökülmesinin neredeyse tamamen durduğunu doğumla hormonların vücudu terk etmesiyle günde 100 telin kat ve kat üzerine çıktığı ve bunun gayet normal olduğunu söyledi doktor hanım. Kan tahlili ile demir ve b12′ye bakıldı değerlerim gayet normal çıktı. Takviyeye gerek olmadığını dökülmenin kendiliğinden geçmesini beklemem gerektiğini söyledi. Kendiliğinden geçmesini beklerken kel kalmasam iyi. Aktarlara da kendimi atmadım çünkü bazen doğal diye bilinen şeyler zararlı olabiliyor emzirme sürecinde içtiğim suyun ph değerine bile dikkat ediyor insan.