Doğum yapalı 5.5 ay oldu son 1.5 aydır benim de saçlarım oluk oluk dökülüyor. Epey kısa kestiedim en azından daha az sinirim bozuluyor şimdi. Dermatoloğa gittim hormonel bir durum olduğunu doğum sonrası söyledi ve normal olduğunu ekledi. Bu tip dökülmeye hindistan cevizi yağı falan bir işe yaramaz arkadaşlar eğer emzirme bittiyse içinde biotin olan vitamin takviyesi yapılabilir.